Contact

Contactgegevens
Oudegracht 112-b 
3511 AW Utrecht

030 - 233 5200
klantenservice@broese.nl

Winkelen, u bent van harte welkom!
Reserveer één of meerdere tijdsloten van 20 minuten en kom langs: Reserveer hier>>
Wij volgen het RIVM advies, draag een mondkapje en kom alleen. Wilt u liever samen komen, boek dan twee aparte tijdsloten op hetzelfde tijdstip.

Openingstijden
maandag t/m vrijdag 10.00 - 17.30 uur
Zaterdag 9.00 - 17.30 uur
Zondag 12.00 - 17.00 uur

Wij volgen het RIVM advies, draag een mondkapje en kom alleen. Wilt u liever samen komen, boek dan twee aparte tijdsloten op hetzelfde tijdstip.

Betaalmogelijkheden
De betaalmogelijkheden bij Broese boekverkopers zijn: contant, pin, creditcard (Mastercard / Visa), Nationale Entertainmentcard (zowel papier als e-card), Boekenbon (zowel papier als e-card), de VVV Cadeaubon (zowel papier als e-card) en nu ook via een Tikkie. 

Boekenbon
Boekenbonnen kunt u aanschaffen in onze winkel. De maximale waarde die op een Boekenbon gezet kan worden is €150,-.
Als u online met een boekenbon wilt betalen kan dit met maximaal €50,- per transactie. Indien er nog een resterend deel overblijft op de transactie kan dit uiteraard met iDeal of een ander betaalmiddel worden voldaan. Deze beperking op de transactie is per 1 juli 2020 wettelijk ingevoerd voor alle cadeaukaarten.   


Ruilen en voorwaarden Broese

Corona update: ruilen

Vanaf heden kunt u voor het ruilen van artikelen een winkelafspraak inplannen om een keuze te maken uit ons ruime assortiment. 

Ruilen van artikelen kan binnen 14 dagen na aankoop met de kassabon bij de balie van onze klantenservice. Het te ruilen artikel dient uiteraard onbeschadigd en ongelezen te zijn. 
Uitzonderingen: CD, DVD en vinyl mogen niet uit de verpakking gehaald worden. Tijdschriften en speciaal voor u bestelde boeken worden niet geruild. Artikelen gekocht in onze uitverkoop mogen niet geruild worden.


Via Whatsapp/Tikkie!
Het is nu mogelijk om ons via Whatsapp te bereiken! Stuur een Whatsappbericht naar +31 30 233 5200 met de boeken die u graag zou willen ontvangen. De medewerkers van de klantenservice verwerken de bestelling en sturen een Tikkie. Zodra de betaling bij ons binnen is worden de boeken verstuurd!


Het ruilen van Online bestellingen die online betaald zijn vallen onder: Algemene Voorwaarden Thuiswinkel (deze Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014).

 

Coronavirus 
De gezondheid en veiligheid van u en onze medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. Daarom volgen wij de adviezen van het RIVM en de WHO om verdere verspreiding van het coronavirus in onze winkel te voorkomen.

Wij hebben diverse maatregelen op het gebied van (extra) hygiëne en lichamelijk contact getroffen. Onze medewerkers zijn goed geïnstrueerd over het voorkomen van de verspreiding van het virus en worden op de hoogte gehouden van het actuele nieuws over corona.

 

 

 

 

 

pro-mbookslibr1 : libris