{{model.bookDetails.title}}

ebook luisterboek

{{model.bookDetails.subtitle}}

{{model.bookDetails.author}} Serie: {{model.bookDetails.series}} ({{model.bookDetails.seriesNumber}}) | Taal: {{model.bookDetails.language}}

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.refPriceMaxText}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

€ {{model.bookDetails.mainCopy.regularPriceString}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Niet leverbaar



Bezorgen: {{model.bookDetails.deliveryMessage}}
Empathie in actie

{{getBindingWithHiding()}}

€ {{model.bookDetails.priceText}}

Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen. Mogelijk is het wel op voorraad bij een van de aangesloten boekhandels. Bekijk de winkelvoorraad hieronder ↓
Dit artikel kunt u momenteel niet bestellen.
Voorraad onbekend.
Direct te downloaden
Uw bibliotheek altijd beschikbaar in uw account
Gemakkelijk synchroniseren met geselecteerde apps
Nieuwe boeken gratis bezorgd vanaf € 20,00 naar NL*
Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
Verlengde retourtermijn: Alle bestellingen vanaf 1 november t/m 31 december 2023 kunnen tot 17 januari 2024 geretourneerd worden.
Koop lokaal, ook online!

{{groupedMessages.textMessage}}:

{{shopName}}

Bekijk winkelvoorraad
Ik wil advies
Vraag de boekhandel
Prijsvoordeel *
*
{{model.bookDetails.mainCopy.priceDescription}}

Een gezinsondersteunend gesprek met de familie Goossens, een snel telefoontje naar Samira over jullie afspraak van morgen, een presentatie over een participatieproject in de buurt... Als sociaal werker ben je de hele dag door aan het communiceren. In Empathie in actie ontdek je alles wat je nodig hebt om dat met succes te doen. Allereerst krijg je de nodige theoretische achtergrond over communicatie mee. Je maakt kennis met de axioma’s van Watzlawick et al. en ontdekt zo dat alle gedrag communicatie is. Daarna is het aan jou. Je leert de essentiële basisvaardigheden van gespreksvoering, zoals effectieve vraagstelling, parafraseren, samenvatten en (non-)verbaal aandachtgevend gedrag, maar ook specifiekere skills die onontbeerlijk zijn bij sociaal werk. Denk maar aan professioneel telefoneren, spreken voor een groep, respectvol confronteren, feedback geven en ontvangen en informatie en advies delen. Daarbij is steeds aandacht voor belangrijke basishoudingen zoals respect, tolerantie en authenticiteit. Een onmisbare gids voor sociaal werkers in opleiding en een handig naslagwerk voor professionals in het domein van sociaal-agogisch werk en aanverwanten.
{{property.Key}}
*
*
*
{{review.reviewTitle}}
{{review.createdOn | date: 'dd-MM-yyyy' }} door {{review.reviewAlias}}
{{review.reviewText}}
Meer Recensies
Lees minder
Geen recensies beschikbaar.

{{webshopCopy.binding == null || webshopCopy.binding == '' ? 'Prijs' : webshopCopy.binding}} € {{webshopCopy.priceInCentsText}}

Bezorgen:

Prijs € {{usedCopy.priceInCentsText}}

Conditie: {{usedCopy.qualityName}}
{{usedCopy.copyDetailDescription}}
Levertijd:
Leverbaar bij:
{{usedCopy.shop.name}}
pro-mbooks2 : libris